En vacker utsikt

shiiiit, det är ljust ute. Kan ni fatta det? klockan är typ halv fem och ja skulle gå¨upp och ta bort mitt smink och göra mig i ordning för natten och tittar ut och så är himlen alldeles rosa/brandgul och det är ljust. det är inte riktigt klokt. måste absolut kunna dra ner persiennerna om ja ska kunna sova! Har haft en mysig kväll med Tilda, delsvis fest på hennes skola, häng på hennes väns rum med diverse timmar spenderade på "jag har aldrig" och sedan häng på något ställe i Jönköping. Micket trevligt måste jag säga! Sen är det alltid kul att komma tillbaka hit till Kortebo och till mina älskade vänner! Imorn kommer Maya och Vixs hit, det ser ja verkligen fram emot. Men nu måste ja sova, stavar inte ett enda ord rätt känner ja. Madde hittade jättefin musik innan olafurarnalds , så jag ligger här och njuter verkligen. Nej nu är det badrummet och sen sängen

sov så gott
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback