Harmoni

I flera år har jag nästan haft som en egen liten ritual...med ett långt bad med massa badskum, levande ljus i hela badrummet och rökelse och jag lyssnar alltid alltid på dead can dance! Alltid om jag är stressad, mår lite dåligt, har en dålig dag brukar jag passa på att koppla av med detta, plus lite peeling, hemagjorda ansiktmasker, hårinpackningar, måla naglarna och sånt. Det är så himla mysigt och upplyftande, för att inte tala om uppfräschande. Känns alltid som an stiger upp ur badet som en ny människa. Kan inte riktigt förklara det, men det är nästan som terapi.

Under det här året har jag nästan inte haft en sån här lite minispa dag alls, har verkligen inte haft den tiden så nu var det hur mysigt som helst. Känner mig oerhört harmonisk. har dock tagit en liten paus från dead can dance och njuter av Combichrist! Ska måla naglarna snart och titta på senaste avsnittet av Gossip Girl! Det kommer bli en härlig fortsatt kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback