Idag

Idag har jag vart duktig! Gick upp redan vid halv tolv (haha okej det va inte så tidigt) åt frukost, följde Ammi till bussen, åt en riktigt lunch, och sen har jag städat. verkligen ordentligt. Men det behövdes, vi är ju liksom tre tjejer som bott här de senaste dagarna så det va kläder, smink, locktänger och sånt överallt och det luktade verkligen unket (sov ju fyra pers här inne i natt) så jag har dammsugit, våttorkat, tagit all disk (det va otroligt mycket nu, verkligen, är förvånad över hur mycket disk det bara blir på några dagar, sen har ja tagit alla ytor och städat i ordning, tvättat alla sängkläder och tagit badrummet och packat inför hemresan så ny är jag mycket nöjd!

Just nu regnar det ute och blixtar och åskar så jag är inte så pepp på att ge mig ut, särskilt inte då hårfärgen rinner av i regnet, haha, men sen hade det vart mycket mysigare att koka en kopp te och legat och kolla på en film. Men istället bär det av till Borås, ska på fest hemma hos Mels syrras kille, vi blir några tjejer som ska ses, det ska bli mysigt även om jag just nu inte är så pepp. Det blir utgång med men det orkar jag verkligen inte, ska jobba imorn.

Sen blir det troligtvis inte gbg på lördag i alla fall. men det gör inte så jättemycket. Är ändå rätt sliten efter denna vecka plus att det verkligen är jobbigt att gå ut efter man jobbat, i alla fall när det är en sån lång jobbdag. Men det hade vart askul, men men, det kommer komma andra tillfällen. Är det inte ofta så, när det händer många olika saker på en kväll blir det lätt att inget av det ens blir av. Behöver verkliugen plugga. har ju en tenta som ska in idag som ja inte ens tittat på. Tänkte jag kunde ta tag i den imorn istället. efter jobbet liksom. Nu tror jag det har sluttat regna. Undrar om man vågar stoppa in sladden igen, vill inte riskera att blixten slår ner. det skulle kännas väldigt onödigt.

Annars är jag väldigt nöjd med min vecka. Det har vart så trevligt att ha Ammi här verkligen! Igår hade vi det mysigt med, med Tilda och så ju. Vi lyckades dock bli utslängda från trevliga Bongo, det va lite synd, tycker verkligen om det stället och O'Learys (eller vad det nu än heter) är ju inte riktigt min grej. Men det blev väldigt trevligt sen i alla fall^^ träffade ett gäng trevliga människor så det blev en bra kväl^^ Åkte hem efter två och sen däckkade vi allaihopa, vi va verkligen rejält trötta allihopa!
Kameran lyser som vanligt med sin frånvaro. det är ju lite tråkigt. Men här är en bild ifrån när vi gjorde oss iordning i alla fall^^



Jag och Charmy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback