Lolita meetet och jag är väldigt lycklig!

God morgon kära vänner!
Sitter just nu hemma hos underbara Andrea i Stockholm! Evelina och Andrea springer runt och fixar det sista på sina outfits medan ja sitter här klar och bara väntar på att vi ska få ge oss ut och göra sthlm osäkert! Haha! Hade en ljuvlig dag igår. Missade nästan hela picknicken dock, det kändes väldigt surt, missade liksom all fotografering, hade verkligen velat vara med på en grupp bild så det kändes väldigt tråkigt. plus att de va en del som hade gått när jag kom, men men, det va inte hela världen verkligen. Evelina och två andra snälla tjejer kom och mötte upp mig på centralen, det va verkligen snällt för jag tror inte ja hade hittat till humlegården ananrs. visst det hade bara vart att ta en tunnelbana eller så, men ändå.

Efter picknicken gick vi till Gröna Lund, ja har aldrig vart där och måste väl erkänna att det inte gick upp mot lisberg men det va väldigt mysigt ändå. ganska rejält mycket mindre dock. Men efetrsom ja va i så trevligt sällskap spelade det absolut ingen roll. Alla va grymt snygga. så himla tråkigt att jag inte har några bilder att ladda upp (fortfarande kamera lös) så himla jobbigt, men så fort någon laddar upp en bild lovar jag att ta den. vänta, tror det finns en på forumet på alla sweet lolis i alla fall. Lustigt värre men det va väldigt mycket svart i år. förra året va det hemskt mycket sweet och pastell men i år va verkligen svart det genomgående teamt. Själv hade ja ju min underbara rose jail <3


Visst är de bedårande?
Anyway efter det åkte vi hem till Andrea där vi kollade på moon child (och dregglade över gackt) och myste och pratade kläder. Hur underbart är det inte att spendera tid med människor som tycker om precis samma kläder som en själv. fantastiskt måste jag säga. Hoppas vi kan ta lite fina bilder idag med^^ I så fall kan ja kanske ladda upp dem ikväll eller imorn eller nåt. Åker hem imorn runt klockan sex. Sen åker ja till kortebo på tisdagsmorgonen. Nej nu ska jag gå och kolla ifall inte tjejerna är klara snart. vill gärna komma in och kika i några affärer innan de stänger!

Puss på er
<3

Kommentarer
Postat av: mitsukai

Synd att jag missade det =(Hade ju tänkt att gå, men var ju tvungen att åka hem efter IAMX!

Postat av: Sid

Jag vill ha en egen ._. Ni är så söta ;_;

2009-05-24 @ 17:32:47
URL: http://twistedorigin.blogspot.com/
Postat av: Jonas

Många lolitor. Trevligt.

Dåligt att du kommer till Kortebo först på tisdag!

2009-05-25 @ 00:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback