Picture Post!

Idag har vi haft det asmysigt! visst va det tråkigt att det inte blev något Gränna men vi shoppade ju på A6, fick tag på bla ett nytt läppstift, tycker dock det va lite väl mörkt, men men, man vänjer sig, eller så får ja blanda ut det med lite läppglans eller något. Hm, vi får se^^
Hur som helst så tog ja och Ammi massa bilder efter en viss tids stylande. Dumma Ammi tog dock bort alla snygga bilder på sig själv. det va verkligen synd för det blev verkligen assnygga bilder. men men, inget att göra åt nu!

Så nu får ja ha lite egotime och ladda upp massa bilder!


Här är jag!

Ammi och jag. Älskar min bäbis


Här ser man glad ut^^

Tja Ammi fånade mig när ha gjorde allt möjligt :P

Älskar mitt nya hårband, älskar allt som är prickigt överhuvudtaget

<3 finast

<3

Ha det bäst i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback