Mina vänner

Jag vet att jag tjatat massa om hur mycket ja älskar mina vänner men jag måste få säga det igen. Jag är så oerhört tacksamma för alla de vänner jag har. Ni anar inte vilken kärlek och värme jag fått ta emot från alla möjliga håll och kanter den senaste tiden. Det va längesedan jag kände mig så här älskad verkligen. Karin betalade min biljett in till stan innan och sen köpte hon frukost, så himla gulligt av henne, utan anledning. Har fått så mycket sms och gulliga samtal att jag är helt på små rosa moln nästan. Varför får ja så mycket kärlek just nu? det är en gåta, särskilt för mig som så många andra brottas emd min självkänsla, självbild och självförtroende. Men jag är lycklig. Verkligen. Visst det finns massa saker i mitt liv som är helt upp åt väggarna verkligen och ja, jag har ångest men jag är ju lycklig, när ja känner efter.

Känner även att det här inlägget skulle kunna bli ett sånt där när jag skriver massa meningslöst dravell om gothstilen och gothkulturen och varför jag älskar den och varför jag inte kan anama den helt. Men jag orkar inte det just nu.

Vi sitter fortfarande i pingst och jobbar med vår trosbekännelse. Efter att ha jobbat hela dagen har vi ändå bara skrivit en sida. Tror det här hade gått snabbare om man jobbat själv, nu blir det mest rörigt. men den sidan vi skrivit är jag nöjd med i alla fall!

back to work
Love :*

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

Jag tror på en Gud som i begynnelsen skapade världen och såg att allt var goth...

Postat av: Macke

Nej, nej.

Jag tror på wn Gud som i begynnelsen skapade världen och såg att den funkade...



Ge kärlek och få kärlek Cissi.

Behöv den är du inte fixar den själv.

Ge den när nån annan inte fixar det.

Blir bra cirklar då.

2009-05-15 @ 22:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback