Känn ingen sorg för mig i Göteborg

Hej och hå! Har spenderat tiden i gbg sen i lördags så det har vart dåligt med uppdatringar. Har varit där mer än ja vart hemma i Borås. Känns nästan som om jag flyttat dit. Åh vad ja älskar den staden. Och människorna! Äntligen va älsklings Ammi uppe på besök så vi hade det toppen så klart. Hann även träffa Charmy, Anki och Soot. Mysigt mysigt. Vi har haft filmkvällar, utekväll, shopping och matlagning!

Här kommer lite bilder:

Ammi hade köpt nytt hår

Nom nom, Soot!

Ammi och ja hade bestämt oss för att vi skulle matcha med svarta snygga klänningar men vad gör man när man inte hittar nån snygg klänning. Jo, man går in på lindex barnavdelning, kollar upp alla möjliga plagg och köper tillslut varsitt (barn) nattlinne i vitt och rosa med en robbot på. Visst är det logiskt. Sen har man det på kvällen, när man går ut, på rockbaren.



Ammi i sin klänning! Vi klippte upp ringningen på dom så de inte skulle sitta så tight i halsen och Ammi gjorde en slits och ja började klippa upp min rygg så ja fick sätta mig och sy ihop det, för hand, typ tio min innan vi skulle gå. Haha, good times!

Närbild på trycket! Hjärtat glittrar!

Riktigt kul var det faktiskt att gå ut i de här kläderna för de va ju massa kommenterade!

Min snygging!

Det här va med så weird för vi hade under kvällen bett en av de här killarna ta en bild på oss ihop och senare under kvällen kom en av dom fram till oss och frågade om vi kunde ta en gruppbild med dom och visst gärna sa vi sen säger killen "but we dont have a kamera so canwe use yours?" So werid, varför ville de då ta en bild, de skulle ju ändå aldrig få den, anyway sen när vi tatt bilden viskar han som satt jämte mig "you are so beautiful, Cecilia" japp, och Ammi snackade politik med kille jämte sig. Haha

Mys mys

Och det här va med så sjukt, den här killen hade glömt sin nycket upp till sin lägenhet och han hörde när vi pratade och att vi skulle till mossen och frågade om vi bodde i studentlägenhet, vi berättade att vi skulle till vår vän Christian som bodde där och han bara skönt, då kommer ja in, ja har glömt min nyckel, och Ammi sa typ vi släpper bara in dig om vi får en cigg och han bara "ja har inga" då sa Ammi "okej då vill ja ha en påfågel" Killen frågade då,
-En påfågel vad är det?
-Vet du inte vad en påfågel är?
-Nej, är det nån drog eller?
-Seriöst en påfågel, alltså fågeln påfågel?
-Slut driv med mig, ja vet inte vad en påfågel är för nåt. Ja kommer från landet.
So weird, spelade ingen roll hur många gånger vi sa att vi menade fågeln påfågel. Senare på bussen frågade han hur stort golv Christian hade.




Träffade Evelina en gång på bussen

Älskar den här klänningen! Tror ja skulle kunna bo i den emellanåt! Lagom lång, härligt material, fickor (hur underbart är det inte med klänningar med fickor, upptäckte idag till min stora förvåning och lycka att ja hade fickor på min vinterkappa, hade inte sett det innan!)

Sista bilden! Ha det fint <3



Kommentarer
Postat av: soot

så pretty ni är :) var bra tanke med klippningen i ryggen tycker jag. blev lite fel bara. nästa gång ska jag hjälpa. kommer bli episkt! nu är jag sen till praktik :'(

2009-11-19 @ 07:00:34
Postat av: Ammi

HAHA bästa kvällen ! ;) Kul att någon av oss kommer ihåg detaljerna iallafall! Haha Puss på dig <3

Postat av: Jenny

du har verkligen grymt snyggt hår :)

2009-11-20 @ 01:31:40
URL: http://fulanka.blogg.se/
Postat av: Elin (ingen du känner ^^)

Var köpte du klänningen? _

2009-11-29 @ 21:18:21
Postat av: Cissi

Elin: Klänningen om du menar den rosa vita är från lindex barnavdelning 149.50

Den svarta som ja har på mig på bilden är från kaphal men ja fick den i present för något år sen så ja tror inte den säljs längre ;(

2009-12-01 @ 07:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback