I'll do anything for you

Första närvaorprovet i matten avklarat! Gustav förklarade jättebra. Hade ingen aning om att han var så pedagogisk, han satt enr emd mig var tålmodig förklarade flera gånger när jag inte förstod och så. Så jag fick alla rätt och högsta poäng på första! Kändes hur bra som helst. Sen skrev ja klart mitt cv, bestämde mig för vad ja skulle ha för kläder imorn och vad ja ska ha på intevjun. Jag tvättade löshåret med sköljmedel och har kört en tvätt. Haha hjälp va produktiv jag har varit idag! Nu ska jag bara packa inför helgen och så sen är jag klar. Känns nice.

La över lite bilder från mobil till datorn innan.

Nya peruk


Gustav och ja efter matteplugget!

Jensens med familjen på farsdag

Ja och Charmy hittade kattmasker på Lindes

Jag tycker rätt bra om den här hårfärgen egentligen men nu när jag tittat på massa bilder från när det va riktigt rött blir man ju lite sugen. Fast det är inte som att ja skulle gå tillbaka till det. Alldeles för omständigt. Tyvärr.

Hemma på mitt rum, tror håret va lite mer nyfärgat där. Behöver nog färga om det snart egentligen. Fuderar på vad ja ska använda för nyans bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback