Lazy

Vi är verkligen segast i värdlden i min familj! (minus pappa) Vi hade bestäm att vi skulle gå upp elva idag för att äta gemensam frukost. Så blev inte fallet. Jag somnade runt fyra och ställde inte klockan utan tänkte att det är bättre att nån kommer ner och hämtar mig. Minns sedan att jag
a. vakande av mess från Charmy runt åtta eller nåt, slocknade som en sten med en gång
b. pappa va nere en gång vid elva för att hämta mig, ja tänkte att ja skulle gå upp, somnade om.
c. pappa kommer ner en gång till och börjar skaka mig och säger något om sisten upp...ja tänker nu måste ja verkligen gå upp. Somnade om.
d. Vaknade av telefonen klockan ett. Gick upp.

Då hade pappa inte fått upp någon vid elva tydligen och slutligen gett upp och ätit fruksot själv. Stackars pappa. Men vi ska ta en adventsfika och tända första ljuset sen om nån timma.


Hittade den här på Monochromes hemsida! Var på min födelsedag tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback