Klubb Shibuya!

Tror jag har frågat tjugo personer nu om de kan ta min jobb tid den 30 oktober men INGEN vill. Inte så konstigt eftersom det är lov och helg och halloween! Alla har ju annat planerat. Jag hade verkligen sett fram emot Nordic Fest i år, att få åka dit med vännerna. Se spelningar och främst umgås med underbara människor och det känns givetvis tråkigt att missa det, mer än tråkigt. Men man får helt enkelt göra det bästa av situationen och just nu känns det som det bästa av situationer är att åka upp till sthlm för att gå på Klubb Shibuya! Ha velat åka på den klubben länge men tja det är ju väääldigt sällan som jag är i Sthlm. Så det vore kul att passa på att göra det över Halloween!
Jag tror det blir jättekul!


Kommentarer
Postat av: O L I V I A A L M ;D

finfin blogg (Y)

Postat av: Ammi

Maaah! jag vill också! ´Saknar dig korv ! <3

2009-10-13 @ 22:42:36
URL: http://jagochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback