Paket dagar är alltid bra dagar

Nöjd Cissi ^_^
Blev väckt lite innan nio av att Jonas på DHL ringde för att berätta att han snart skulle komma och lämna paketet. Sånt uppskattas oerhört! Tänk om de ringde varje gång innan man skulle få hem det så man visst precis om man var hemma eller inte och slapp sitta i fönstret hela dagen och bara vänta!
Tullen gick knappt på 400 och eftersom jag och Vickan delade på summan så kändes det väldigt bra!


Paketet

Öppnande av paketet

För min del innhöll paketet
* Rosblommig jsk
* Heartbuckle skor
* Mönstrade strumpbyxor
* Lösögonfransar x 2


Hur söta är dom inte? har som sagt velat ha de äkta från baby hur länge som helst men som jag skrivit innan har jag inte råd att köpa dyra märkesskor med min ekonomi. Tacka vet jag budgetalternativ. Och jag tycker inte det är mer omoraliskt att köpa från Bodyline än från Secret shop (som också gör kopior på skor, väldigt populärt bland lolitor, väldigt många köper skor därifrån utan att blinka, samtidigt som samma tjejer klagar på bodyline för att de gör kopior. Jag förstår mig verkligen inte på det)

Ganska fail bild, men jag lovar den är underbar! Noterade nu att var två stycken rosetter på kjolsdelen. Man blir alltid glad över såna detaljer!


Nu ska jag börja göra mig iordning för jobbet! Ska jobba om knappt en timma och jag sitter ofixad och småhungrig. Måste göra något åt det!

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

Jag vill också ha ett paket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback