Så det kan vara

Just nu är jag inte riktigt lika glad som jag hade kunnat vara. Innan idag visade det sig att vårt paket var på väg, utskickat från tullen, hem till mig! Då var jag glad men när det inte hade dykt upp runt halv sex ringde jag till dhl för att kolla vart det hade tagit vägen. Då påstod mannen jag talade med att de redan hade varit hemma hos mig men att man inte hade kunna komma in, eftersom jag bodde i lägenhet och man inte ens kom åt min brevlåda så man hade skickat ut någon typ av lapp där det stod att jag inte var hemma. Jag blev givetvis jätteförvånd eftersom jag inte alls bor i lägenhet utan i en villa och hela min familj var faktiskt hemma klockan 13.58 då de tydligen hade varit här. Det kändes jättetråkigt. Ska inte DHL vara bäst när de kommer till frakt och sånt? Då tycker man väl inte att de ska köra fel, eller? Mannen jag talade med verkade väldigt förvirrad och förvånad så jag antar att det här inte händer så ofta men han bad faktiskt inte om ursäkt. Dock var han oerhört trevlig och tog mitt nr och skulle ringa tillbaka när han kollat upp vad tullen gick på och skulle skriva att de skulle skicka ut paketet imorn istället för att vänta på en bekräftelse från mig osv, och han skulle skirva att de skulle komma så tidigt som möjligt, på förmiddagen. Vore jättepraktiskt eftersom jag börjar jobba kvart i tolv. Så kommer de inna halv tolv så är jag ju hemma!

Annars har kvällen varit bra. Tittade klart på Vampire Knight, det känns tungt så klart. En oerhört bra serie som jag ger 10/10 möjliga! jag älskade den från början tillslut. Serien består av två säsonger, 13 episoder per säsong. Första säsongen är lite mer glad och rolig än andra som är mycket mer mörk och sorglig, tyckte även att andra säsongen var lite mer komplicerad, ibland svår att hänga med i nästan och det hände väldigt mycket på kort tid. Men detta var även något som gjorde säsongen bättre, eftersom man fick lära känna karaktärerna lite djupare och det kändes som om man kom dom närmare.


Tycker den är väldigt bra ritad och tja den innehåller det mesta, kärlek, intriger, vänskap, förräderi, mörka hemligheter och passion!


Introt är oerhört bra, fungerar som min ringsignal just nu!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Älskar Vampire Knight! Hört att tredje säsongen ska komma i juni, vet du om det stämmer?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback