Sleeping pills

*Gäsp* Nu är det dags för mig att sova! Imorn kommer Vickan hit! Yay! Då ska hon få sina BL saker, hon beställde både blus och klänning (jättesöt vit klänning med röda och bruna blommor på) Sen ska vi åka in till Tempus Ludus och spela ST4! Mer Blanka FTW säger jag bara!

Mamma och pappa åker till stlhm imorgon för att dels vara näravarande när Horras medelar vem som får nobelpriset i litteratur (det är jag faktiskt lite avundsjuk på, hade gärna varit med. i vanliga fall brukar mamma och jag alltid gå ner till den lokala bokaffären och fika och lyssna på Horras på radion) och dels för att vara med på en bönekonference. Så jag blir hemma själv med pojkarna nu, men Vickan ska ju va här en hel del och sen är det ju modevisningen på lördag och lite sånt! Åh ja är jättepepp på den verkligen! tror det blir hur kul som helst!

Nej nu ska jag faktiskt sova. Ska upp tidigt imorn!
natti :*

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

Jag vill också till Stockholm.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback