Time to sleep

Så har det blivit dags även för mig att krya till sängs. Har vart skönt att abra va hemma och ta det lugnt nu ikväll. Tittade på Lilla melodifestivalen, där Mathilda tio år, var med och tävlade i en klänning från Angelic pretty, jag var uppriktigt rörd över att se henne hoppa runt och dansa och sjunga i den söta lilla klänningen! Hon kom trea! Sen har jag verkligen bara slappat! Är väldigt glad över att ja knappt har några ytliga sår kvar i armhålan, mer konturer eller vad man ska säga, och smärtan är nästan som bortblåst!

Nu ligger jag och lyssnar på Kanon Wakeshima, hon är så bra! Älskar hennes musik! Hade tänkt att se något mer avsnitt av Vampire Knight innan jag somnar med. Ja fattar inte hur den kan vara så bra!


Lite bilder från igår! Vi var som vanligt på Blue Mountain med U-church

Magda och Per!

^_^

Lillen <3

Sen åkte vi till Haket, Varg va väldigt stilig i Charmys mössa!

Mys!

Träffade på Josefin som va där!


Tog den här bilden från Marjorie, den är inte från igår men det är en liten grupp bild på nästan alla oss i u-church. Ren kärlek det där, dom där männiksorna är ett ljus i mitt liv <3

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

vad snygg jag var i mössan... =)

Postat av: "Lillen"

Den store och magnifike Jesprus är trött på att kallas för lillen! Jag och pilgrim kommer utsätta dig för ondska... Sanna mina ord!

2009-10-06 @ 00:35:51
Postat av: Cissi

Haha aw jesper du är och kommer alltid vara lillen <3

2009-10-06 @ 01:07:13
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback