Trött Barbie

Jag har väl berättat att det finns en kille på jobbet som alltid kallar mig "barbie" haha så himla kul eftersom jag är långt ifrån den typiska blonda barbie:n. Men i alla fall. Idag var jag en väääldigt trött barbie hela dagen. Gårdagen spenderades i Gbg med film och köttfärsås. Fick träffa Macke! Hade inte gjort det på ett tag. Blir alltid lika glad när vi ses, he's one of the best! Och Charmy och Soot! Vi hade det galet mysigt när vi tittade på Smala Sussie och blev skrämda av Paranormal Activity! Men i alla fall, vi stannade över natt där och fick gå upp jäääättetidigt eftersom jag började jobba tolv i Borås. Det var nästan så vi inte kom upp känner jag, hade lätt kunnat ligga kvar i sängen hela dagen faktiskt. Had vart liiite mer mysigt än att jobba!


Tog inga bilder alls nästan, detta var en dem. På Macke!

Mjau, vi bäddade sängen! Ingen vet varför vi tog en bild på det eller la sakerna på sängen så där, eller vad det än ska föreställa (det skulle kunna visa vem som sov var i natt? Det skulle också kunna vara ett bevis på att jag och Charmy är fullkommligt galna) Nej nu är jag trött. Bara svamlar. Åker äntligen till Sthlm imorn! Ska bli så himla kul! Åker runt klockan åtta hemifrån mig och landar i Sthlm runt tre, sen blir det pepp och make over för kvällens händelse Klubb Shibuya! Fixade klänningen innan med, blev inte så bra som hoppats. Färgerna var väldigt svåra att få i rätt nyans! Men men, får hoppas det går bra!

Har packat nästan allt. Ska sova snart. Bara prata lite med mammi

Natti :*

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha, kul att han kallar dig Barbie, precis som Dr Cox kallar Elliot i Scrubs^^



Och iih, jag kommer INTE våga se Paranormal Activity.. Fast jag vill, lite ;P

Postat av: Macke

Han blir glad av dig med.

Jätteglad faktiskt.

2009-11-04 @ 23:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback