Wig fashion

Håhå, idag fortsätter tröstshoppandet!
Klickade precis hem den här!

Visst är den fin? Jag har velat ha en peruk innan men efter den förra besvikelsen (sommaren 2008 köpte jag en peruk som såg jätteplastig ut, på tradera. Det va luggen som gjorde det, så den här gången beställde jag en utan lugg) Ska bli spännande att se hur jag passar i denna! Kommer troligtvis om ca en vecka! Ska absolut använda den till mina linser när de kommer! Och nån fin kkänning! Hoppas den går att bära utan mössa (många gånger gör ju mössa att det ser mer verklig ut eftersom det oftast är över luggen/huvudet som det failar)

Mamma och pappan har kommit hem nu så nu är min dator tillbaka! Kändes konstigt att ha en så stor skärm helt plötsligt (har lånat Samuels hp mini en del nu i veckan och den är ju otroligt mycket mindre, men väldigt smidig)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart köpte du den ? :)

2010-11-22 @ 19:39:46
Postat av: Lolllooooo

Fiiiiiiin peruk jag har också funderat på att köpa en ;)

2012-05-30 @ 16:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback