Working 12-21

Nio timmar. 12.00-21.00. Nu känneer jag mig duktig. fast jag jobbade faktiskt inte till nio, bara till tjugo i. Sista timman fanns inget att göra så jag satt med Bano inne på kontoret och hjälpte henne skaffa paypal och lite sånt. Det kändes nice att få sitta inne på nätet och få betalt. Tillhör inte verdagen på McDonalds precis. Annars var det ganska mycket folk idag. I vågor i alla fall. Under en period fick jag t.o.m ha tvåan (där man delar ut maten i drive through:en) Det är det stressigaste och jobbigaste på hela McDonalds fakitkst. Jag är jättedålig på den och blir superstressad på en minut men det gick fakitkst bra! Känner mig nöjd. På kvällen var Mel med och jobbade, det va mysigt. Sen gjorde jag något väldigt sneaky och förbjudet med, men personligen tycker jag att det var dagen goda gärning, på Mcdonalds säljer vi bara ekologisk lättmjölk, jättebra att den är ekologisk tycker alla. Mindre bra att vi bara har lättmjölk, de som främst beställer mjölk är barn och många föräldrar vill inte ge sina barn "light" produkter och idag hade vi en liten mormor som var inne och beställde happy meal och blev så ledsen och upprörd över att vi bara hade det. Men jag tyckte hon verkade så härlig så jag gav henne grön mölk istället. Vi har nämligen 1:liters förpackningar som är till kaffet som vi liksom inte får sälja (det blir fel i produktionsäkningen då, så det är inte så konstig) men jag bestämd mig för att göra det ändå, trippade ner till kylen med en mugg och öppnade snabbt som ögat ett paket och hälde upp mjölk till henne. Hon blev sp himla glad. Kände mig jättenöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback