Kläder!

Idag är ja på topp! Trots förkyling, halsont och världens hemskaste sår i armhålan (hm, jag är faktiskt lite orolig för de där såren, de bara växer och ja vet inte vart de kommer ifrån och de gör så ont att det är svårt att sova) Idag kommer beställningen från bodyline och jag och Charmy ska gå på Coco Chanel utställningen i Göteborg! Vilken toppen dag va? Jag är pepp pepp pepp, tänkte ha min nya blus, den borde passa bra in på museét, och mina nya skor!

Just nu sitter jag här pjamasbyxor och en gammal magtopp som jag köpte i trean, haha, så roligt att jag fortfarande kan ha den! Ska strax gå och platta håret och sminka mig, vill ha allt färdigt till beställningen komner så ja kan börja sortera och så innan jag åker till Gbg och få med mig lite av de andra människornas saker! Hoppas bara inte frakten går på mer än förväntat nu. Det vore så surt känner jag.


Visst är dom hur fina som helst? Kan knappt vänta tills jag får använda dom! Dom komemr matcha min nya kappa så bra!

Söt va?


Nu ska ja dricka te med mammi <3

Kommentarer
Postat av: Ammi

Görfint! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback