Natti natti :*

Håhå, dagarna bara flyter på, veckorna rinner bort känns det som. Större delen av tiden spenderas givetvis i Göteborg för min del. Just nu sitter jag i sängen och lyssnar på nyaste favoritlåten Blanka Block low block high, jättekonstigt att jag lyssnar så mycket på den för det är inte alls min musik egentligen och den handlar om en jättekul gubbe från spelet Streetfighter. Men nu råkar det ha blivit så att jag älskar den låten och lyssnar för tillfäller på den hela tiden :P

Verkar inte riktigt gå att få in youtube filen här, men för er som är nyfikna på låten
gå in och lyssna här


Imorgon åker jag till Karino för att fira hennes 18 års dag, det ska bli jättekul verkligen. Ska faktiskt köra en riktigt übersweet outfit med rosa jsk från baby, rosa ringar, headbow, rosa knästrumpor och hela kittet liksom. Tänkte jag skulle passa på med en riktigt söt outfit nu när vi ändå kommer vara fler lolitor och då känner jag mig inte så obekväm i för mycket rosa som jag gör om jag går själv som loli nu för tiden ju. Sen på söndag bär det va vidare. Vi får se när jag kommer hem egentligen, har packat en lite resväska nu i alla fall^^

Nu är det dags för mig att sova, tänkte sätta på SVTs dokumentärserie om skräck, den verkar mycket lovande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback