A slave obeys

*Gäsp*
Jag är allt lite trött. Ska sova ganska snart. Upp och jobba på McDonalds imorn, men bara fyra timmar. Sen åker jag till mitt Annagull för en mysig kväll med film och godis. Gonna be awesome. Var ett tag sen vi sågs så det kommer säkert bli jättemysigt.


Anna döda mig inte för att ja lägger upp den här bilden. Tror vi är 15 år här. Haha, så små och så...tja...
Minns att ja gjorde de blåa dreadsen själv, slet som bara den och rullade mellan händerna. Plus att detta var ett av mina få försök att spara ut min lugg. Har haft lugg i princip hela mitt liv, men hade några perioder under tonåren som jag försökte spara ut den. Det slutade alltid med att ja klippte av den igen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: mitsukai

Lovar att försöka att inte döda dig <3

Postat av: thaitrÄsh

hehe sååå tjusiga ni var!!

>.<



2010-04-26 @ 20:59:36
URL: http://thaitrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback