heart

Starx innan jag skulle åka till jobbet tänkte jag att jag skulle kolla mitt schema så att jag verkligen jobbade 11-15 visde sig att jag började jobba 12. Hade vart så skönt att ligga kvar i sängen den där extra timmen men istället har jag softat hemma. Packat ihop lite småsaker jag ska ta med till Anna osv.

I slutet av veckan ska Bunny och jag beställa korsetter. Det känns riktigt bra. Härligt med lön, den dumma är att allt jag tjänat på flexlife går åt åt dumma csn räkningar :( Men räknar med att få ut 2000 från McDonalds. ^_^
Då tycker jag man får unna sig en korsett!

Klickade hem den här med igår. Min gamla börjar se lite skabbig ut, massa stenar som trillat av osv. Den här är inte lika fin som den jag har nu, men kände att jag ville variera mig!


Söt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback