hemmakväll

Var en jättekung dag på jobbet idag. Lite små ruscher men inte så anstränagnde. Solen lyste så ja längtade mest ut.
Fick stå i både ettan och tvåan, mest ettan, de två sista timmarna och det gick galant måste jag erkänna. Känns som vi är ett riktigt härligt gäng anställda just nu! jag är verkligen nöjd.

Jag beställde en badössa igår! det behövdes verkligen. Ja hade tänkt simma en hel del nu i vår/sommar men med tanke på hur hemskt mitt hår såg ut efter senaste gången så har ja inte riktigt vågat mig på att ge mig ner i basängen. Kloret tog ju extremt mycket på håret, der var helt orange efteråt. Så en badmössa kan nog vara på sin plats även om det inte precis gör en snyggare, tvärt om. Kommer se hesk ut, men man simmar ju inte för att vara snygg, man simmar för att bli snygg!


Jag beställde en i svart!

Ikväll ska jag bara ta det lungt. Se klart Percy Jackson filmen med Gustav och läsa lite i min studielitteratur. Kommer bli soft kväll deluxe tror jag!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, de där badmössorna ger mig minnen från Kina! Där var man tvungen att ha dem på i hotellbassängerna, jag har fortfarande kvar min, en vit. :P

Postat av: Becca

Gillar den " jag simmar inte för att vara snygg utan för att bli snygg" ;)

2010-04-14 @ 13:20:01
URL: http://sweetolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback