Mjaukatt


Hemma från jobbet nu!
DEt har vart så sjukt mycket folk så det är inte sant och gissa vad
Jag har ju inte haft en namnbricka med mitt namn på på över ett år nu. Fört hette jag Elin kanske 8 månader, sen sa Qusay att min namnbricka hade kommit, men det hade den tydligen inte, så då hade ja tomt ett tag, sen nu har ja fått hetta Martin ett tag och det har ju typ var tredje gäst komenterat. Så förra veckan sa Bano att min namnbricka hade kommit så idag när ja bad Qusay om den så visade det sig att detfortfarande inte hade beställt till mig. Så nu heter jag Linnea. Det funkar det med, men hade hellre haft en som det stod Cissi på, eller Cecilia. Eller Miaka, har funderat på det ganska länge faktiskt. Be dom beställa en som det står Miaka på. Vore rätt nice.  Haha.

Nu sitter ja och lyssnar på Vnv Nation, måste varvar ner lite innan ja hoppar in i duschen osv. Sen ska ja beställa lite stuff som sagt.


En av bilderna från plåtningen
fotografen
GULDBARNET

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tjusigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback