pack-katt

I Borås nu! Har vart seg och inte packat än. Ska göra det om ett tag tänkte ja. Gha kan inte bestämma mig för vad jag ska ha på mig första dagen, har alla outfits klara typ, men kan inte välja, ska ja köra loli, i så fall vad? rose jail med bandage och rhs, Carneval jskn? Har ju kanppt haft den alls. Kattflicka med nätstrumpbyxor, fluffies, öron, korsett, lak-kjol? (är sjukt sugen på den) kattflicka med trasigt linne, hotpants, trasiga strumpbyxor, typ lite som den cybercatoutfiten ja och Vixs hade på freakshow.

Förra veckan fick ja ju hem mina korsetter, minns inte om ja skrev det. Men här kommer bilder iaf. tagna precis när jag fått hem dem!


"PVC" stod det på hemsidan ja skulle säga att det påminner emr om läder, är ju fin men nu ångrar ja att jag inte beställde samma som malin i svrt/vitt, galet söt var den! Men gillar den här med så klart!


Svart Ob med spetsdetlajer, är lite kär i den måste jag erkänna!


MJAU! Bild från innan idag, gbg när ja höll på att packa och ha mig!

Kommentarer
Postat av: bunny

Var beställde ni dom från? Jag är så sugen på en ny korsett, de verkade ju vara bra kvallitet i all fall.

Ha så skoj på upcon :D

Postat av: Ketheya

Den andra korsetter är hur snygg som helst! Kan förstå att du är lite kär i den ;)

Får man fråga vart du hittat den någonstans?

2010-04-09 @ 19:36:16
URL: http://ketheya.blogg.se/
Postat av: Pyra

Ställer nog samma fråga som de andra. Har letat efter en sådan korsett hur länge som helst, hittar bara på Shock och Ebay fast på shock är de tyvärr lite dyra :)

2010-06-12 @ 15:15:59
URL: http://sweetsadness.blogg.se/
Postat av: anita

Den hårfargen vart har du fått tag i den? villha!

Svar: Det är directions pillarbox red! Färgat på ganska ljust/blekt hår!
Cissi

2013-03-29 @ 22:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback