Random stuff

Så tråkigt att det är molning ute, idag är det skärtorsdag och jag vill ha varmt väder, solglasögon, vårjacka och mys.

Vi hade supermysigt pyssel hos Joakim igår. Jag trodde inte alla skulle vilja pyssla men vi satt hela kvällen och målade ägg, teckningar, lekte med play dou lera och allt möjligt. Bunny och Joakim hade köpte både vattenfärger, kritor, glitterlim, papper i olika färger och kokat massa ägg. Jag var som vanligt jättedålig på att ta bilder med målade iaf två ägg, ett med Ariel och blunder och Sebastian och ett med en jättekyckling som dödade påskharen.

Idag ska jag åka ut till Olofstorp för att vara med på kvällsmötet på Team evangelisation. Ska inte vara med på lägret eller så i år, men tyckte det kunde vara mysigt att åka ut en kväll i alla fall så det ska jag göra. Kommer säkert bli mysigt. Sen far det hem till Borås där påsken ska firas. Eller lördagen kanske kommer spenderas här. Vi får se lite. Blir nog bra oavsett.

Tänke ja kanske kunde lägga ut någon bild från gångna veckan(veckorna?)

Jag och Charmy på stan förra veckan.

Favobilden från Jensens, Kaos, kallar jag den :P

Från när jag var MC på Borås Open, på Sidan ser vi Bosse, och Per som var slam master

Soot och Maya och Magnus var och tittade på!

Avslutar med en bild på mig och Soot från bussresan till Joakim igår. 

Nu ska jag gejma lite innan jag börjar packa ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback