snö

Det snöar ute.
Helt sjukt, gick och tänkte häromdagen att nu, nu är våren här för att stanna. Även om det var lite kyligt i luften så kändes det verkligen som om vi var påväg mot sommaren. Och nu snöar det ute. Stora tunga snöflingor som dansar ner på marken. Tråkigt. Jag som vill ha värme och sol och solglasögon och park och glass.

Har iaf en mysig start på veckan. Var hos fina fina Anna mån-tis. Vi köpte onaturligt mycket godis (så typiskt oss) tittade film och pratde massa. Kom inte i säng förens halv fem!! Och sen gick vi inte upp föresn två. Ah, det är en tjej i min still det:D
Tyvärr verkar mitt winzip ha lagt av så ja får inte upp bilderna ja fick från Anna. Får fixa med det i gbg imorn tänkte jag så imorrn blir det bilder!

Kommentarer
Postat av: Amsi

SAKNAR DIG !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback