Torsdag

Sämsta hårdagen på riktigt länge blev det.
Har jobbat ett bra tag med att få det att se snyggt utsläppt men det funkar inte. Mitt ansikte blir dubbelt så tjockt såg ja nu när jag har det lockigt. Verkligen inte fint. Usch ja skulle bara låtit det vara rakt som vanligt. Får ta och platta det inför imorn! Då blir det troligtvis Bodybeat. Det ser jag verkligen fram emot!

Vad sugen jag blev på att klä upp mig nu imron i alla fall. Har känt mig så opepp de senaste dagarna på att klä upp mig men nu när jag såg bilder från senaste bodybeat på facebook känner jag mig genast mer pepp! Ska ta och slänga med en korsett och en lacktopp med tror jag!

Snart blir det Gbg och uchurch och sen troligtvis haket efter det! Blir nog mysig kväll hoppas jag. Fast idag orkar jag verkligen inte anstränga mig när det kommer till kläder. Det får bli byxor och topp helt enkelt. Känns inte kul när håret blev så fail (till råga på allt regnar det så vi kan ju räkna med att mina korkskruvar i håret kommer försvinna helt och ja kommer se ut som en mupp i huvdet)

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: Buggar är tråkigt. XD Men ge inte upp ändå, för spelet är fantastiskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback