10-08-26

Idag var jag och Vickan ute i våran nya försammling i Gråbo.
Det var en liten mysig försammling med väldigt kärleksfull stämmning med mycket humor och jag tror vi kommer trvias bra där! Känns lite jobbigt att vi kommer ha fullt upp hela veckorna, det ger mig ingen tid för jobb alls och nu när jag fått det slutgilitga beskedet från CSN att jag inte får något bidrag alls så har jag ju ingen inkomst. ÅNGEST säger jag bara. Ska ta tag i det lite mer konkret nästa vecka.

Vickan och jag innan vi åkte ut till Gråbo idag!

Här kommer i alla fall lite bilder från när vi flyttade in

Sovrummet, fullt av massa småplock!

Vickan, hennes föräldrar och mina

Mamma och pappa i vardagsrummet! Det är jättefint, stort och luftigt och så ljust!
Kommer väl upp lite mer senare när jag tagit lite bättre bilder!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det ser ut som ni har det toppen! :)

Härligt med egen lägenhet och allt. Själv får jag klara mig med ett korridors-rum. Men det funkar fint det också.

Hälsa Vickan, och ha det fortsatt trevligt. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback