....

Jag hade tänkt färga håret svart. Efter alla påfrestningar i sommar och med tanke på hur fort jag tröttnat på allt så tänkte jag att svart nog var en bra idé. Det hade det säkert vart med men pallade inte att färga hela håret svart så jag lämnade ca 1/4 del av håret rosa :D Känns rätt snyggt. Fick skitmycket uppskattning på jobbet för det i alla fall så det känns ju bra!
Jag råkade givetvis köpa fel färg när jag väl åkte och handlade och slängde kvittot så Gurra körde ner mig till coop runt kl nio på kvällen när jag precis blekt utväxten. jag såg helt hemsk ut i håret!

Grymt stiligt va?
Lyckades i alla fall få klart håret och sen på torsdagen jobbade jag ett sånt där långt 11:45-19:15 pass. Var ganska mycket kaos har jag för mig och jag var sjukt trött när Vixs kom för att plocka upp mig. Vi var nere en sväng på torsdgaskvällen för att se på duktiga Maxine när hon skulle tävla i talangjakten. Träffade favoPaul med:D
Sen dess har jag vart i Gbg! Haft några riktigt mysiga dagar!
Blir hemma tills på lördag nu. Ska vara med la familla! Pappa har sista semesterveckan nu och vi ska försöka mysa så mycket som möjligt. Idag var vi på restaurang, imorn blir det nog läckö slott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hsahshshshshsh jsh kissar ner mig, hahahahha vilken jäkla bild. hahaha

2010-08-11 @ 01:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback