Flytt

Tänk att Vickan och jag snart flyttar!
Det är nästan de enda jag kan tänka på.
Jag tänker på hur oerhört mysigt vi kommer ha, maten vi ska laga, göra iordning stället ihop, alla folk vi ska ha över. Ja ser så mycket fram emot att kunna ha u-church hos oss och sen en lolita picknick nu på sen sommaren i den fina trädgården och inflyttningsfesten för de allra närmaste.
Vi flyttar nästa lördag! Kan ni fatta det. Så nu är det snart dags att börja packa. Alla kläder och allt annat som ska med. Känns som om ja ska spricka av längtan och lycka!

Sen ser jag verkligen fram emot att få träffa den nya klassen. Det ska verkligen bli spännande att se vad det är för människor. Vixs och jag hade tänkt att vi skulle bjuda in hela klassen på en fika ganska snabbt. Så de får se att vi bor nära. (Hoppas ju självklart att vårt place ska bli ett hängställe) Och liksom lära känna dem lite närmare så klart!


Jättegammal bild som ja hittade på Vixs bdb från när ja bodde i Jönköping



Kommentarer
Postat av: Evelina

Åhh, är det den 20? Just den dagen har jag tänkt ha inflyttningsfest! (1,5 månad sent) Så om du känner dig färdigflyttad på kvällen och har fått nog av din lägenhet (som om du skulle ha fått det!) så är du välkommen!

2010-08-12 @ 14:26:10
Postat av: Vickan

"Så de får se att vi bor nära"

Haha ja, vi bjuder in dom för att skryta om hur bra vi bor!!! XD

Postat av: Nea

vilka härliga planer! Kommer säkert bli dunder bra :) Önskar jag oxxå kunde flytta >-< Tihii

2010-08-16 @ 08:08:55
URL: http://lillskiit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback