Hulta

Så nu är nog det mesta nerpackat. Visst jag förstår att det kommer bli kaotiskt både ikväll och imorgonbitti och bra jag tittar runt i mitt rum nu ser jag flera saker jag vill ha med, som den där hårborsten som ligger där, den där kammen, flera av fotoramarna, det där diademet. Och så kommer det vara, massa småsaker man kommer komma på.

NU ska jag i alla fall snart åka ner till McDonalds. Kanske för sista gången. Jag kommer ju söka jobb i Göteborg nu för det blir lite väl jobbigt att pendla och så fort jag fått jobb där nere blir det bye bye Hulta. Det känns lite sorgligt på ett sätt. Jag har ju ändå varit där i fyran år och jag trivs väldigt bra med många av mina kamrater. Känns också lite dumt att jag inte vet om det här är sista gången jag jobbar eller inte. Hade jag vetat for sure hade jag ju kunnat ta avsked och bakat en kaka osv. Nu blir ju det lite svårt. Hoppas flera av de bästa jobbar idag.

Kommentarer
Postat av: Star

SV; Åh, tack. Ska dit och se om jag hittar dom!

Tryck på bilden för att komma till sidan! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback