Life as i know it

Nu har jag packat en massa!
I alla fall alla kläder som jag ska ha med mig, tog upp ungefär 6 banankartoner och en hel del papperskassar. Vet inte rikigt vad jag ska ta med för saker bara, slängde ner alla smycken och mitt smyckesskrin i en av mina hattlådor men sen vet jag inte riktigt. Lakan så klart, och allt som pappa och jag var och handlade. Och sen min helkroppsspegel och min lilla svarta spegel som vi kan ha i hallen. Tror jag nöjer mig där så länge. Får väl åka hem och hämta allt krimskrams om det känns för opersonligt. Ska nog dock ta med lite böcker, tidningar och manga med så man har något att läsa. Och så datorn så klart.

Har ändrat adress nu på både paypal, ebay och tradera. Och mer lär det väl bli. Funderar dock på att inte göra en officiell ändring eftersom det kostar runt 500 kr. Får be mamma och pappa att skicka upp det viktigaste, lär väl bli räkning från lindex och papper från nordea. Sen får man väl själv meddela alla vänner och så att man bytt adress!

Jag längtar så jag kan dö tills vi flyttar! Och nu är det inte långt kvar!
Idag var vi inne i Gbg med familjen. Egentligen stod liseberg på schemat men när vi väl var inne i stan så blåste det och regande en del så det kändes lite onödigt. Vi gick och shoppade lite. Bla en söt vit klänning med svarta prickar på. Funderar på att ha den första skoldagen. Den är helt rak, som en tshirt och känns rätt avslappnad. Med tanke på att vi ska ha gemskapsdagar ute i Horred de första dagarna så känns det lite overkill att klä upp sig allt för mycket.
I alla fall så var det väldigt mysigt att strosa runt med mamma, pappa och bröderna! Vi gick en sväng på avenyn sen med och satte oss och drack Mojitos på Park Lane. Oerhört trevligt måste jag säga! Sen efter att vi kommit hem har jag nästan bara packat och donat och lyssnat på
Anna Odells sommarprogram! Ett utav de jag sett fram emot mest eftersom hon fascinerar mig. Jag kan inte helt bestämma mig för vad jag tycker om hennes verk Okänd kvinna och det hon gjorde. En del av mig är för en del emot.

Ska ta och ladda upp liute bilder senare från dagen så fort jag hittar kamerasladden!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Att flyttanmäla kostar vad jag vet ingenting. Det är eftersändning som kostar, och för ungdomar kostar det bara 199 kr :)

2010-08-20 @ 11:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback