Livet

Usch vad det är tråkigt att vara sjuk.
Insåg redan innan i veckan att jag inte skulle kunna jobba imorn så jag ringde och sjukanmälde mig innan idag. Kändes trist för det var mitt längsta pass den här månaden så det är mycket pengar som försvinner men med tanke på hur jag mår och ser ut så hade det inte vart kul för någon om jag hade jobbat. Jag hade verkligen itne orkat det.
Men vill inte vill inte vill inte vara sjuk i helgen.
Börjar nästan bli lite nervös inför husvisningen jag och Vixs ska på. Tänk om dom inte tycker om oss?
Men jag hoppas verkligen att allt kommer gå bra

CSN strular med, dom känns inte jättepeppa på att ge min bidrag och jag börjar bli orolig, jag har tackat jag till skolan, snart kanske ja har boende, vad ska jag göra om jag inte får bidrag? Då kan ja helt plötsligt inte göra det här. Visst kanske kan jobba ihop ill hyran men inte till mycket mer och det funkar ju inte. GHA!!!! Varför kan inte bara allt ordna sig. Det gör mig ledsen och trött. Men jag ska kämpa in i det sista för att det här ska reda ut sig.

Ligger och lyssnar på p1s nya sattsning om religion "det nya paradiset" handlar om sökande, vad är det vi söker efter? Vad är religion idag osv. Oerhört intressant tycker jag och verkar lovande. Min favorit darling Inger Edelfelt (ni vet hon ja alltid tjatar om, hon som skrivit Skuggorna i spegeln) är med i just det här programet. Tycker hon är helt klart mest intressant av alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback