En katt som säger mjau

Åh vad underbart det var att få träffa Bästis-Ammi igen! Hon har ju vart på Kos hela sommaren och förgyllde nu Borås under hela fyra  dagar innan hon flyttade vidare till Öland (ja, Öland av alla ställen) Vi tog en fika på Viskan med Per och sen åkte vi hem med både chips, godis, dricka och brieost och såg i taket lyser stjärnorna och pratade och myste och sen somnade Amster när vi såg på Rose red.



Sötnosen hjälpte mig med att färga håret! Har nu i princip återgått till det normala röda stadiet. Fast lite mer rosa. Blandade en halv burk flamingo med min älskade pillarbox och fullkommligt älskar nyansen som givetvis är mer röd än rosa men den kommer fadea mer mot rosa, det har jag redan märkt :p tvättat luggen två gånger och nu är den ganska mycket mer cerise än resten av håret.

Sen passade jag på att limma i mitt hår häromdagen. Har ju haft clips nu väldigt länge men mitt hår är ju ganska trött och ibland har det nästan börjat göra ont när jag har haft det i tofs och så när jag har haft i clips, så det kändes som en bra idé att limma i det. Visst lim är inte jätteskonsamt heller, men med tanke på att jag ändå har i håret i princip varje dag så tror jag att detta är mer skonsamt i längden plus att ja slipper ha massa hår liggandes i den nya lägenheten!

Jobbade idag, ganska lungt mysigt pass med Joel och Frida. Tycker om dom. Vi har kul ihop. Ni vet, det finns som på jobbet som man jobbar med och det går bra och man snackar lite och så, sen finns det dom man nästan inte kan sluta prata med.

Hade mysigt med Samme idag med, vi gick till lekplatsen och satt och gungade och pratade. Passade på att fota lite med (eller mest bli fotad måste jag erkänna) ska lägga upp lite bilder sen tänkte ja efter jag kikat på dem. Inget särskilt eller så, bara vanliga bilder.
Här är en i alla fall, från balkongen, i mina pyjamasbyxor :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback