Anna och jag och konstigheter

Idag fick jag hem ett kuvert på posten.
I det låg det en liten tygpåse med rosa sidenband, ett tryck med en katt på och texten amor.
Ingen avsändare, ingen lapp, brev eller dylikt. VEM HAR SKICKAT DETTA TILL MIG?
Det är nämligen så att det är väldigt få som har min adress i gbg så det känns väldigt konstigt.

Har i alla fall haft världens mysigaste dag med Anna och Bianca på nordstan. Blev en hel del springades i affärer, sitta i kö på swedbank i en halvtimma och så givetvis långfika på favostället Festival. Typiskt nog tog jag inga bilder alls :(

Vi hann dock råka ut för de mest konstiga saker. Jämte oss på bänken i nordstan satte sig en kvinna som började prata med Anna och mig och var mycket trevlig. Hon sa att vi stank, att hon hatade svenskar som oss och kallade oss för luder ett flertal gånger. När jag och Anna reste oss för att gå reste hon sig med och högg tag i kvinna och sa till henne att vi var värdelösa människor och pekade på oss. Det kändes väldigt konstigt.
Sen när vi var inne i djuraffären och Anna skulle köpa små skor till Bianca så gick en sko upp i rök. Alltså verkligen upp i rök. Vi hjälptes alla åt att leta men den fanns inte. Vi fick dock asbra service. Han som hade butiken gav Bianca både godis och vatten och sa att vi skulle komma tillbaka om en halvtimma, han skulle luskolla butiken. Under tiden fick vi ha våra enorma påsar inne hos dem. Så himla snällt!
I alla fall en sjukt mysig dag! Nästa gång ser jag fram emot filmkväll i myskläder. Kanske i de byxorna du köpte idag Anna? Anyway, tack för en strålade dag sis<3

Lägger in den här söta bilden från i våras

Kommentarer
Postat av: soot

awesome dag, trots fylld med crazy cat lady (utan cat) antar jag? hemlig beundrarinna/beundrare luktar det där brevet dock :o lär vara samma som köpte öron till dig. weird. snart kommer telefonsamtalen och skrapande ljud mot fönsterrutorna på nätterna. jag är bra på läskiga saker ^^

2010-12-14 @ 20:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback