En trött tjej i Borås

Jag är klar!!!
Åh det känns riktigt skönt att ha det gjort. Nu behöver jag inte stressa måndagskvällen eller imorn utan kan bara ta det lugnt. Behöver bara läsa igenom och skriva ut men det tar jag och gör imorn när jag är lite piggare osv.
Känns dock som ett riktigt kasst arbete. Känns tråkigt att våran lärare Per inte riktigt gett oss instruktioner över hur vi ska sammanställa arbetet utan bara skrivit upp sex punkter över hur vi ska gå till väga. Arbetsgång: så står det, och sen lite beskrivning, men sen liksom inget om vad det är vi ska ta med. Så jag och Vickan har tex gjort helt olika upptäckte vi när vi snackade om samanställningen. Och då menar jag verkligen helt olika och jag vet ändå inte om någon av oss gjort rätt.

Nu ser jag att klockan är halv ett och jag måste verkligen hoppa i säng omgående. Upp och jobba imorn. Hoppas på lugn dag men söndagar är sällan lugna. På McDonalds alltså.


Kommentarer
Postat av: DomX

Snygg header! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback