Hår and such

Igår efter att jag hade vart ute på rast lyckades jag jobba i nästan en halvtimma med min tröja på mig utan att någon märkte det. På rasten hade jag satt på mig min enorma svart-vit mönstrade tröja och när jag stämplade in igen så glömde jag att ta mig den. Tycker verkligen det är konstigt att ingen påpekade det. Det var jag själv som insåg det efter ett tag. Och då sa Jennie att hon hade märkt det och flera gånger skulle sagt något till mig men inte gjort det. Hahaha så himla konstigt ju :O

Färgade precis om min lugg nu, som vanligt tar alltid luggen mer stryk när det kommer till färg eftersom jag alltid tvättar den var eller varannan dag. Det sliter givetvis. Konstigt nog så blev det väldigt mycket mörkare än det brukar bli. Poppy är ju en av de ljusare färgerna. Kanske är mitt hår som verkligen suger åt sig färgen nu när det är så trött. jag vet inte riktigt faktiskt. Annars är jag väldigt nöjd med färgen. Visst det suger verkligen att jag inte ordentligt får bort de rosa tonerna från när jag hade rosa i somras, men det är inte mycket jag kan göra åt det. Nu måste mitt stackars slitna hår får vila. Känns som jag kämpar änlöst varje dag för att få det att ens se bra ut. Undviker helst speglar och exprimenterar med olika benor för att det ska se så bra ut som möjligt. Om några månader, kanske fem hoppas jag att det ska se okej ut i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback