Shopping

Man måste få julhandla till sig själv lite med :D


Leggingsen längst ner i hörnet här har jag vart på jakt på ganska länge. De har inte funnits på buy it now hos den återförsäljaren jag först hittade dem på, utan bara på auktioner som oftast gått ut klockan fem på morgonen dagar jag haft skola = Cissi orkar inte gå upp och buda. Sen har de gått för en ganska hög summa. Men ikväll satte jag igång och letade lite ordentligt efter nån annan som sålde dem och hittade :D Glad Cissi!

Min älskade väska från Swimmer börjar ju med sjunga på sista versen. Den är riktigt nött i kansterna och ser rätt skabbig ut. Tyvärr :( det är favoväskan No 1. Hoppas den här kommer uppfylla alla mina behov med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback