Tillbaka

Tänka sig att jag alltid skriver så många fler inlägg med med så lite mellanrum när jag är
hemma i Borås.
Är väl för att jag inte har så mycket annat att göra.

Sitter och tittar igonom bilder från min bilddagbok och läser inlägg här på bloggen från förra året.

Att läsa sin blogg eller kolla på bilder är lite som en resa tillbaka i tiden.
Det är viktigare än alla läsare och kommentarer, just det fakum att jag själv kan få gå tillbaka ibland
.
Sen är jag ju så klart glad över alla mina läsare med!
Åh för ungefär ett år sen färgade jag mitt hår rött igen, pillarbox, efter att ha haft lite olika nyanser i c:a ett halv år. Minns vilken oerhörd tillfredställesle det var. Av alla färger jag haft finns det ingen färg jag , och andra, förknippar mig med.


När jag ser den här bilden blir jag hemskt sugen på rött igen.

Men med tanke på att jag nyss färgat håret och stormtirvs så lär det inte bli någon annan färg på ett bra tag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback