Trött kisse

Sitter i mina rosa myskläder och känner mig trött.
Har inte jobbat på Mcdonalds på en månad och då är det alltid lite jobbigt första timmarna innan man kommer in i det.
Man är lite långsammare än vanligt och har liksom inte riktigt koll på alls som säljs osv. Extra jobbigt när det var megakaos och en gubbe fick vänta på sin naturella bigmac i över 20 minuter.

Imorn blir det McDonlads igen. Lite längre pass på 6 timmar, men det kommer säkert gå bra. Måste dock försöka bli klar med min interpretation. Jag skriver om "Frågan om skatt till kjejsaren" Det är från Markusevengeliet och handlar om när några fariseer och herodesanhängare frågar om man ska betala skatt till Kjejsaren. Givetvis vill de sätta dit Jesus, men Jesus ger bra svar på tal och det här, dessa fem små verser ska jag skriva 4 sidor om. Hm, gillar inte riktigt läget.

Har i alla fall färgat mitt hår lila nu. Dock en nyan som jag trivs i jämfört med den jag färgade i juni. Ganska mörkt, och sidecuten är rosa. Känns riktigt fräsch. Det röda var så skabbigt och i så himla många nyanser så det här känns bra. Ska försöka ta någon nice bild och lägga upp sen!

Kommentarer
Postat av: Vickan

I loves your hai, but hates the interpretation assignment. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback