Kläder kläder kläder

Vilken shoppingdag det har varit!
Jag och mamma sprang runt i hur många butiker som helst och när man inte haft några ordentliga pengar på en termin och inte kunnat handla i butiker så kliar det så i fingrarna!
Men ja la band på mig och köpte bara lite grann.


Det blev den där tighta sammetsklänningen och sen den übersöta lilla volangtoppen! Blev förälskad så fort jag såg den! Fick även äntligen tag på ett par randiga strumpbyxor helt i svart!

Titta på den bara! och visst är det rosetthalsbandet underbart? Jöpte även en jättesöt hjärt-ring.


Eftersom jag fått en avi från H&M borta i gbg och inte fick med mig datorn hem nu över julen så blev det en snabbtur ner med Gustav och pappa. Gustav passade på att övningsköra och jag fick hem ett megapaket! Wii

nom nom nom!

Massa kläder! Dock ångrade jag med en gång att jag valde den koftan i grått och inte svart.
Fick för mig att jag skulle pröva att köpa lite grått med, men den verkar väldigt mysig!

Åh vad glad man blir av kläder! Den där myströjan i färgen puder uppe i ena hörnet är stort som ett hus typ. Så galet mysigt! Det var precis vad jag behövde.

Det här var den efterlängtade favoriten! Den är så snygg att jag dör lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback