Cravings

Kvällens och veckans stora vill-ha-varning är en typ av byxa/kjol som är väldigt populär i östasien! har velat ha ett par länge men eftersom jag använder byxor så sällan är det inget jag lägger pengar på. Nu har jag dock hittat ett par hetingar jag verkligen vill ha. Ska försöka spara lite för de här vore int helt fel att få hem i brevlådan!


Sen är dessa rätt fina med!


fast gillar int att de är så utsvängda, vet att det är typiskt för den här typen av byxor men men. Gillar tröjan med, riktigt snygg!

Och det här är en sötsak jag dregglat över länge. Någongång ska jag köpa den.



Kommentarer
Postat av: soot

nice byxkjolbyxa wat. borde ha! i den bästa av världar där alla har pengar såklart :/

2010-02-20 @ 23:38:43
Postat av: Anonym

Vart hittade du byxorna? Gosh, underbara ju.

2010-02-21 @ 01:48:33
Postat av: Bunny

Hittade en kanintröjan på Tradera, kanske där du såg den med :) så sugen men har verkligen inga pengar tilldet. du hade varit mega söt i den dock :D

Postat av: Cissi

De översta byxorna är från en ebaystore http://stores.ebay.com/Little-Chili-Lolita-Shop

2010-02-21 @ 14:00:39
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback