Kläder och nostalgi

Snart dags att sova tänker jag.

Var och rotade runt i garaget och letade efter en sak när jag hittade massor av kartonger med kläder från högstadiet. Ni anar inte hur nostalgisk jag blev när jag rotade runt bland kläderna. Under första delen av högstadiet hade jag otroligt färgstarka kläder, gult, orange, rosa, lila, rött, trukost och grönt, hade särskild thing på turkost och grönt ett tag och sen en stor thing på rosa! Jag hittade alla möjligt sjuka och fula kläder faktiskt :P Under senare delen av högstadiet började jag använda mer mörka kläder, det var på den tiden jag och Maya hängde på "svartrockarplejset" och ville vara svarta och svåra, haha löjligt det känns nu. Hittade även massa camo/militärfärgat, hade stor crusch på det från och till.
Har alltid gillat militärt, undrar varför egentligen för det ligger väldigt långt ifrån min vanliga stil. Ska bli sjukt spännande att se Bunnys militärinspirerade outfit på fpp^_^

Imorn, i den bästa av världar, vill jag att brevbäraren kommer med både byxor, hår och masker. Känns jobbigt att jag inte bor i den bästa av världar. Med lite tur kanske mitt hår kommer i alla fall! Hoppas på det, börjar bli lite sugen på att köra lockigt till fpp och då kan ja ju kanske använda det!

Btw så läste jag nu att happyhair skickar med Schenker och att det vanligtvis tar runt fem dagar att få hem sin beställning för sammapris 29 kr som de hade innan, då man fick hem det på en dag. Det tycker jag verkligen är dålig stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback