Ny kampanj

Nu på Mcdonalds har vi en ny kampanj. El maco grande och el nacho försvinner (ingen förlust för mig, gillade ändå inte dom) Istället kommer Big Tasty och Big Tasty bacon tillbaka, en stor favorit bland många. Under stora delar av året är det folk som försöker köpa tasty utan att de finns inne. Den helt nya kampanjen "Winter Olykmpics" och här är det nuggets som är i centrum (känns väldigt relevant för mig eftersom jag älskar nuggets) Man får för bara 70 kr köpa 18 nuggets. I vanliga fall kostar nio runt femtio (utan meny) sen kan man till den här 18-nuggets-dealen köpa till hur många läsk och pommes man vill för bar tio kr styck. Så man får en meny för 90 kr  - med 18 nuggets plus att man får välja tre dipsåser med. Själv skulle jag aldrig orka 18 stycken. Men det är ju perfekt om man är några som vill dela. Då kan man ju köpa till varsin läsk och pommes och så kostar det bara 55 kr per person. Jag vet i alla fall en person jag ska göra det med!
Det har inte kommit upp n ågra bilder på Mctime än så jag kan inte viusa hur det ser ut. Jag passade på att köpa mig ett 18 pack efter jag jobbat för min personalmatsrabbat (jag får äta för 70 varje gång jag jobbar och så drar dom av 18 kr per måltid på lönen) så nu sitter jag här hemma och är proppmätt, haha, har bara ätit tre stycken :P

Helgen i gbg var mysig som vanligt. Skriver mer om det sen om jag orkar. Freakshow, massa monopol u-church en hel del mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback