Slam master och in charge för en kväll

Phu, kom ganska nys hem från poesin. Hade verkligen en jättemysig kväll! Fick lite panik först när jag kom till Borås Wäferi, där tävligen hölls, eftersom det inte fanns något i ordning, inget ljud, mick, rekvesita osv. Så jag blev så där stressad som jag brukar bli. Men vi löste det ganska bra, sålde bara kaffe och te och fick köra utan mick. Det var väl det tråkigaste men det kändes ganska bra ändå. Erika vann tävligen, värdig vinnare, men de andra vra bra med!

Jag var så imponerad av Alice dreads! Dom var sjukt snygga, exakt sånna som jag ville ha i vitt och rött, skinnande och fina! Hon hade gjort dom själv med två kompisar. Tror nästan aldrig jag sett så snygga dreads faktiskt. Hon hade köpt hår från
Afro Care som jag absolut ska kolla upp lite närmare.

Visst ser dom snygga ut? Och dom var ännu snyggare irl! Kolla in hennes bdb här

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback