Smycken

Åh sitter här och suktar efter en navelpiercing! Tror jag ska ta en om några månader faktiskt! Vet att det är lite "bimbo varning" (som min lillebror så fint uttryckte sig) på det, efter öronen är ju den mest socialt accepterade och vanligaste piercingen men jag tycker inte man behöver låta bli att göra den för det. Tycker det finns så otroligt många söta smycken och jag tycker det är rätt uppenbart när man ser mig att jag verkligen inte är bimbo eller white trash. Man får göra det till sin egen grej, jag tycker verkligen att det är ett sött ställe att pierca! Sen om någon månad ska jag pierca öronen (äntligen ska det bli av!) Ska börja med ena örat tänkte jag, så jag kan sova på det andra och inte behöva ligga på rygg hela tiden! Sen kan jag ta hål i det andra så fort det är läkt på den sidan!

Lägger upp några till bilder på smycken jag vill ha! (men inte lika många som sist, promise promise)



Vill givetvis inte bara ha i rött hela tiden, men tycker det vore lite fint att kunna ha rött tema på alla piercingar ibland!

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

Så bra att du använder Twitter för att visa när det uppdateras på bloggen! =) Good girl!

Postat av: Sandra

Åh, jag funderar också på att skaffa piercing i naveln. Som en fin belöning efter att jag har varit duktig och tränat på gym. Haha ^^, Tycker inte alls att det är någon bimbo-varning på det!

2010-02-14 @ 22:59:42
URL: http://sandyfraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback