Valentine

Nio timmar idag. Nio timmar på Mcdonalds och idag är det alla hjärtans dag. Nio timmar och det gör lite ont i mig. Har bara jobbar ett nio timmars pass en gång innan och det gick ganska bra men jag vill inte vill inte vill inte. Hoppas på rast runt fyra för då har man jobbar fyra timmar och sen en timmas rast och sen jobbar man fyra timmar till. Vore ganska lagom. Men det känns ändå så segt att verkligen hela dagen kommer gå åt.

Har pimpat min mobil lite extra, några hjärtan och två små rosetter till. Känns ännu bättre nu. Är sugen på en ny baksida faktiskt. Sitter här och äter frukost , ska åka till jobbet om en timma och jag har inte börjat göra mig iordning.

Hoppas ni alla får en fin  alla hjärtans dag


bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback