10-01-12

Hej! Idag hände det inte mycket på jobbet, under ett tillfälle hade vi tom helt tomt! under lunchen! Det brukar vi aldrig ha. Men jag känner mig rätt säker på jobbet nu, som idag när de rullade på i Dt 2.an (drive in, där man delar ut maten till bilarna) så föll det sig helt naturligt att hjälpa till, göra drickor och dela ut. Jag hatar tvåan och brukar alltid hålla mig därifrån men nu börjar det kännas mer och mer naturligt att stå där. Vid ett tillfälle hade jag hand om hela själv, då blir det lite mer sterssigt, det är ju många delmoment men jag tycker det gick riktigt bra. Idag hade vi en gäst som troddde jag var 16 haha. Kändes roligt. Kom in två killar i 22 års åldern som var jättetrevliga och pratade på mycket och sen när det såg att min penna var från geblod.nu sa den ena "Åh det är ju dit vi ska idag! Nyårslöfte du vet. Det borde du också börja med!" här skulle jag försöka säga att jag är galet spruträdd och helt inte pallar men han hann föra och sa "Fast du får nog vänta några år, man måste vara 19" Haha tänkte jag för migsjälv och frågade hur gamal han trodde jag var. 16 sa han då. Åh ja fattar inte riktigt att folk kan tro att jag ser så ung ut, men tja inte mig emot, så jag bar nickade och log och höll med och sa att ja då får jag nog vänta några år med att ge blod!

Har btw startat en matdagbok! Känns jättespännande, håller på att lära mig massa om kalorier och så. idag t.ex. bestod min frukost av 162 Kcal!

Kommentarer
Postat av: ............

Hej på dig.

jag hoppas att du inte hamnar i samma helvete som min dotter, ät rätt och motionera bra, se positivt på framtiden.

Du behöver inte banta. Du duger som du är.

Glöm aldrig det.

Kram

2010-01-12 @ 17:58:03
Postat av: Poppys mamma

Tack Cissi, jag ska göra allt för att hon ska bli bra. Hon och alla ni andra underbara är värd det. Ingen ska behöva må såhär. Jag hoppas att du har någon att hålla i handen när du är ledsen,glad,trött,pigg,orolig osv Jag önskar det bästa även för dig!

Stor kram till dig!

2010-01-12 @ 18:48:43
Postat av: AlexanderPro

:D bra tips men nackdelen är att jag hatar kyla och allt som har med den att göra :) tro mig finns väldigt bra skäl till det, så håller mig till te, ENBART :) gillar inte få känslan av att jag ätit något, även ifall det bara skulle vara is, för då skulle det kännas som jag svikit mig själv på nått sätt...men är inte alltid så :) käkar ju kex ibland sååå slutet gott allting gott - utom mat haha THIN 4 THE WIN!

Postat av: AlexanderPro

denna vecka har jag varit duktig och ifall te innehåller 0 kcal, så har jag bara fått i mig 0 kcal den här veckan, eller bara 2 dar iofs men ändå, täknte att vissa säger att det är typ två kcal i te och så, men har joggat 6 på morgonen som jag brukar så tror det i stort sätt tar ut varandra då jag kör 1,15 - 1,25 min beroende på vädret :D själv då? har haft mycket att göra idag så har inte hunniit läsa några bloggar ännu, bara svarat lite :) vilket också är trevligt hihi

2010-01-12 @ 22:23:49
URL: http://alexanderpro.bloggplatsen.se
Postat av: AlexanderPro

:D haha men skulle igentligen äta gröt eller något som jag fick insperation till att göra då jag läste en blogg tidigare men blev liksom inte av :D får ta och göra det på torsdag kasnke? :) har aldrig svimmat faktiskt, även efter måååånga dagars fastan men så är det väl att va van :D förr i tiden hade jag inte ens te så då vet jag inte hur jag levde :D dock glad att det hänt så jag är lite immun mot hunger eller vad man ska säga. kul att du har kunnat äta lite, önskar jag hann det med, bara något litet men har annat bätre för mig :) fast kasnke lite tinade blåbär från fysen kan fresta mig? eller så väntar jag med det med tills på torsdag och langar versta brakmåltiden :D

2010-01-12 @ 22:46:03
URL: http://alexanderpro.bloggplatsen.se
Postat av: jackie

sv: hihi okej, kul att höra att det går bra med maten iaf!

btw så kommer jag byta bloggnamn ikväll till: love-ana.bloggplatsen.se. så du inte går in på jackiesstrength och inte hittar bloggen :)

kram

2010-01-12 @ 22:49:12
URL: http://jackiesstrength.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback