<3

Upp sent idag! Trots väckning både klockan tio och klockan elva så kom jag upp tjugo över tolv. Skulle egentligen åkt ut en sväng på stan men snön vräker ju ner så jag tror inte det blir av. Tråkigt att det kommer så himla mycket snö nu, vill ju att det ska gå mot varmare tider, vill inte alls ha ett snökaos ute. Jag längtar efter vårvärme, efter långa promenader i ljumna natten, efter stövande i botaniska och slottskogen. Allt blir så mycket lättare när det är lite varmare ute känns det som. Längtar efter att sitta med Ammi på bron över viskan och ta av skorna och låta fötterna dingla ner mot vattnet. Det är härligt det. Usch vad jag kommer sakna Ammi nu när hon åker, kommer verkligen inte kunna ha kontakt med henne, hon ska ju klättra i berg och ha sig. Min lilla flicka, ute ensam i stora vida afrika.


<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Marshmallow

Jag längtar också efter våren! :<



Sv: Åh tack så mycket, det ser ju ut som en jättebra färg :) men hade du blekt massa gånger innan kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback