Cyberkatt

har suttit och tittat på family guy med Gustav nu på kvällen. Mysigt värre. Känner mig grymt nöjd ju längre jag har i cyberloxen, varför tyckte jag så illa om det innan? Pratade lite med Gustav om det och vi kom fram till att jag skaffade det (fick ju först ett gäng vita från en kompis som inte ville ha dom längre) det under den perioden då ALLA köpte det, särskilt alla mallgoths (eller pregoths eller femankids) och de flesta sög på att få till det snyggt (inklusiva jag) ni vet dom som köpte i flera olika färger och bara satte i det i håret och trodde att det skulle se snyggt ut. Självklart ser det inte snyggt ut om det inte är genomtänkt, precis som när det kommer till allt som har med hår att göra, man måste pröva pröva pröva och styla styla styla tills det ser bra ut. Anyway så hade jag ju inte det så mycket.


Här sitter vi och tittar på family guy. Gustav som fotade

Mjau mjau!

Citat från Vickan: (Hon köpte ju lox i veckan, tror hon kommer se awsome ut i dom) helt plötsligt känner jag hur mycket jag älskar cyberlox! varför har jag inte det jämt? Varför har inte alla det jämt?

Kommentarer
Postat av: Bunny

jag önskar att jag hade mina jämt iallfall, Älskar dem, de är rosa och lila. Hade dem på polychrome Mono. Dock tycker jag att de är liiite i längsta laget

Postat av: Luna/MFQ

Hahahaha! Ja, varför? :P

Det kan vara väldigt fint, men jag tror inte att jag skulle klara av att ha hela håret..

2010-01-27 @ 16:10:21
URL: http://myfairyqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback